closer-popup
footboom
Авторизация пользователя на сайте footboom1.com
Вход через социальные сети
или
Забыли пароль?
Регистрация
closer-popup
footboom
Регистрация
Поля отмечены звездочками * обязательны для заполнения

Ваша відповідь збережена
Зробіть, будь ласка, прогноз для майбутніх матчів
successful

Спасибо!

Готово! Проверьте свою электронную почту, чтобы узнать о специальном предложении!
closer-popup

"Не хочу снова видеть Зинченко в футболке "Арсенала" - реакция болельщиков на 6:0 в лондонском дерби

"Не хочу снова видеть Зинченко в футболке "Арсенала" - реакция болельщиков на 6:0 в лондонском дерби
Источник фото:
Изменить размер a+ a-
4253
65
Фавбет Бонус 15 000 грн
получить

11 февраля в рамках 24-го тура АПЛ состоялось лондонское дерби "Вест Хэм" — "Арсенал", которое завершилось разгромной победой "канониров" со счетом 6:0.

Украинский левый защитник Александр Зинченко пропустил эту игру из-за травмы икроножной мышцы, на этой позиции с "молотобойцами" сыграл 23-летний поляк Якуб Кивер. Болельщики "Арсенала" после игры отреагировали на эту кадровую перестановку в соцсетях.

"Победа 6:0 без Зинченко. Как сильно я молился за такие времена..." – написал пользователь @watarascal.

"Я не хочу снова видеть Зинченко в футболке "Арсенала". Кивер меня подкупил", — высказал мнение @hoesandfifa.

"Да! Мы остаемся в привычной структуре, как с Зинченко, это замечательно!" – считает @xTehFR.

"Очень хочется, чтобы Артета оставил Кивера в старте. Мы сзади выглядим так безопасно без этого осла Зинченко", — высказался @JordanWSmith29.

"Это доказательство того, что Зинченко наша слабость. Темп игры не снизился", — считает @beano24789.

"Я предпочитаю играть с Кивером, а не с Зинченко", – написал @cmoss5656.

В текущем сезоне левый защитник Александр Зинченко провел за "Арсенал" 27 матчей во всех турнирах, отметившись одним голом и двумя ассистами. В активе Якуба Кивера 19 игр во всех турнирах и один результативный пас.

Читайте также: Чемпионат Англии. "Вест Хэм" – "Арсенал" 0:6. Видеообзор матча

Популярные новости
Оцените материал
Поделиться
Комментарии (65) Все комментарии

Ответ на сообщение Бесплатно

Это матчи не в АПЛ ты привел 2023/2024 Арсенал 21 1 2 0 2022/2023 Арсенал 27 1 2 0 2021/2022 Манчестер Сити 15 0 4 0 2020/2021 Манчестер Сити 20 0 0 0 2019/2020 Манчестер Сити 19 0 0 0 2018/2019 Манчестер Сити 14 0 3 0 2017/2018 Манчестер Сити 8 0 0 0 __ Напоминаю, что в АПЛ 38 туров. 15 из 38 - такая себе основа. Давай не обманывать себя. Это даже не первый на замене.

Ну так, а 9 матчів в ЛЧ за сезон - то товарняки з дітьми поганяв, їх не рахуємо. Мова не про те, що він був безальтернативно основний гравець МС. Мова про те, що він шість років в основній обоймі топ клубів АПЛ. Саме в основній команді, в основній обоймі гравців. Мова не при хвилини на гілці йшла, а про його відповідність топовому рівню ліги.

Ответ на сообщение Товарищь Крокодиловъ

Ще раз. 1. Я не про історію питання, а про актуальний стан. 2. Я не про АПЛ, а про ТОП АПЛ. Подивимось, що буде в наступному сезоні. Якщо лишиться в Арсеналі і повернеться на рівень минулого сезону - без питань. Нині - звиняйте. 3. Говорити про матчі в АПЛ і наводити статистику, яка включає не лише матчі АПЛ - так собі аргументація. Якщо не гірше.

Сезон топ клубів АПЛ складається не тільки з АПЛ, тому аргументація максимально чітка та показова. Актуальний стан.... це скільки? Тиждень, місяць? Просто щоб я розумів, як правильно актуальний стан оцінювати. Шість років - не показник, а останні місяць-два та стан, зумовлений травмами, - ну то дуже показово.

Ответ на сообщение Запарижанин

Для тебе, можливо, й наступного, а я надто довго дивлюся АПЛ, щоб не помітити ставлення до виконавців в цій лізі. Саме в топ-клубах. Для них гравці - витратний матеріал в буквальному сенсі. Бо в них є великі гроші. Якщо в нижній половині таблиці клуби про всіх своїх гравців ще піклуються, бо в них часто-густо немає іншого вибору, то отримати більш-менш серйозну травму в топ-клубі, якщо ти не супер-зірка, це дуже часто як вирок. Тебе поставлять на ноги, щоб якось дошкандибав до того, як когось куплять на заміну, і викинуть. Таких прикладів є багато. А що стосується теми обговорення, то в мене склалося враження, то ті дописи писали не вболівальники, а якісь бійці невидимого фронту. Хоча не виключаю, що й серед вболівальників такі теж можуть трапитись. Бо наскільки треба бути сліпим, щоб захоплюватися грою Ківьора, якому навіть до такого як зараз Зінченка ще рости і рости.

Причина - то завжди питання наступного порядку, ніж факт. Перше питання - що? І лише друге - чому? Якщо нема "що?", то нема і "чому?" І це стосується не лише АПЛ)))).

Ответ на сообщение toledo

Сезон топ клубів АПЛ складається не тільки з АПЛ, тому аргументація максимально чітка та показова. Актуальний стан.... це скільки? Тиждень, місяць? Просто щоб я розумів, як правильно актуальний стан оцінювати. Шість років - не показник, а останні місяць-два та стан, зумовлений травмами, - ну то дуже показово.

Я кажу про топів АПЛ, а не окремо про всіх можливих топів і окремо АПЛ.

Ответ на сообщение toledo

Сезон топ клубів АПЛ складається не тільки з АПЛ, тому аргументація максимально чітка та показова. Актуальний стан.... це скільки? Тиждень, місяць? Просто щоб я розумів, як правильно актуальний стан оцінювати. Шість років - не показник, а останні місяць-два та стан, зумовлений травмами, - ну то дуже показово.

Це п'ять хвилин. Давай не будемо доводити ситуацію до абсурду, ок? Це плинний сезон. Він в цьому сезоні грає гірше, ніж в минулому. І яка різниця, як і де він грав сім років тому? Повернеться на рівень минулого сезону - буде топ-рівень. А як не повернеться? Тоді .... всі поїзди уходять, пішов і цей.

Ответ на сообщение toledo

Сезон топ клубів АПЛ складається не тільки з АПЛ, тому аргументація максимально чітка та показова. Актуальний стан.... це скільки? Тиждень, місяць? Просто щоб я розумів, як правильно актуальний стан оцінювати. Шість років - не показник, а останні місяць-два та стан, зумовлений травмами, - ну то дуже показово.

А я говорю саме про сезон в АПЛ.Тому для мене аргументація не коректна і не доказова.

Ответ на сообщение Товарищь Крокодиловъ

Це п'ять хвилин. Давай не будемо доводити ситуацію до абсурду, ок? Це плинний сезон. Він в цьому сезоні грає гірше, ніж в минулому. І яка різниця, як і де він грав сім років тому? Повернеться на рівень минулого сезону - буде топ-рівень. А як не повернеться? Тоді .... всі поїзди уходять, пішов і цей.

Твоє прізвище часом не Кронке? Бо підхід той самий. Доки гравець тримає рівень - доти він потрібен. А як рівень знизився - неважливо з якої причини, хоч би й з провини клубу - все, цей зламався, несіть з базару іншого.

Ответ на сообщение Запарижанин

Твоє прізвище часом не Кронке? Бо підхід той самий. Доки гравець тримає рівень - доти він потрібен. А як рівень знизився - неважливо з якої причини, хоч би й з провини клубу - все, цей зламався, несіть з базару іншого.

А я хіба вирішую щось)? Це моє враження глядача, не зовсім байдужого до Арсеналу.

Ответ на сообщение Товарищь Крокодиловъ

А я хіба вирішую щось)? Це моє враження глядача, не зовсім байдужого до Арсеналу.

Та я пожартував.)) Хоча...

Ответ на сообщение Запарижанин

Та я пожартував.)) Хоча...

Ну я йому симпатизую як нашому. Поважаю за працьовитість і за той шлях, який він пройшов. Але ж я не можу не бачити деяких очевидних речей. І Артета ж не сестра милосердя в .... пансіонаті, назвемо це так. Можливо, Зіну залишать в пам'ять про минуле і як гравця ротації, який знає всі ігрові схеми. Можливо, він поверне свій колишній рівень. Можливо, його позбудуться. Звідки мені знати? Наразі я схиляюсь до того, що першій половині наступного сезону він залишиться як гравець ротації.

Ответ на сообщение Товарищь Крокодиловъ

Ну я йому симпатизую як нашому. Поважаю за працьовитість і за той шлях, який він пройшов. Але ж я не можу не бачити деяких очевидних речей. І Артета ж не сестра милосердя в .... пансіонаті, назвемо це так. Можливо, Зіну залишать в пам'ять про минуле і як гравця ротації, який знає всі ігрові схеми. Можливо, він поверне свій колишній рівень. Можливо, його позбудуться. Звідки мені знати? Наразі я схиляюсь до того, що першій половині наступного сезону він залишиться як гравець ротації.

Там все складніше, ніж ти вважаєш. Є об'єктивні і суб'єктивні фактори, які можуть як допомогти подальшому розвитку його кар'єри в Арсі, так і поховати ії. Є й позиція, чиста, на якій Зіна міг би краще розкритися, ніж лівим захисником, яка наразі фактично порожня, але є й причина, з якої Артета навряд чи його там залучить. Хоча було б цікаво.

Ответ на сообщение Запарижанин

Там все складніше, ніж ти вважаєш. Є об'єктивні і суб'єктивні фактори, які можуть як допомогти подальшому розвитку його кар'єри в Арсі, так і поховати ії. Є й позиція, чиста, на якій Зіна міг би краще розкритися, ніж лівим захисником, яка наразі фактично порожня, але є й причина, з якої Артета навряд чи його там залучить. Хоча було б цікаво.

Я нічого не вважаю заздалегідь. Я наразі що бачу, те співаю. Тіпа регістратора з голосом. Бачу, що іде мужик. Співаю: "Іде мужик". Бачу, що він несе мішок, співаю: "Несе мішок". Аое я не вірю в Зінченка в центрі, вважаю його фізично заслабким для гравця центпу поля в Арсеналі. Ну, і інерція сприйняття.

Ответ на сообщение Товарищь Крокодиловъ

Я нічого не вважаю заздалегідь. Я наразі що бачу, те співаю. Тіпа регістратора з голосом. Бачу, що іде мужик. Співаю: "Іде мужик". Бачу, що він несе мішок, співаю: "Несе мішок". Аое я не вірю в Зінченка в центрі, вважаю його фізично заслабким для гравця центпу поля в Арсеналі. Ну, і інерція сприйняття.

По діагоналі від лівого ближнього до правого дальнього кута поля бігати - фізично не заслабкий, а грати на постійній позиції - заслабкий. Хіба так буває? При тому, що на тій позиції він і так більший час знаходиться, коли є на полі, тільки ще й в оборону змушений весь час бігати.

Ответ на сообщение Запарижанин

По діагоналі від лівого ближнього до правого дальнього кута поля бігати - фізично не заслабкий, а грати на постійній позиції - заслабкий. Хіба так буває? При тому, що на тій позиції він і так більший час знаходиться, коли є на полі, тільки ще й в оборону змушений весь час бігати.

Коли там Хавертц, він доооооохріна де бігає і що робить. І цей, травми не з цим пов'язані?

Ответ на сообщение Запарижанин

По діагоналі від лівого ближнього до правого дальнього кута поля бігати - фізично не заслабкий, а грати на постійній позиції - заслабкий. Хіба так буває? При тому, що на тій позиції він і так більший час знаходиться, коли є на полі, тільки ще й в оборону змушений весь час бігати.

Мені він не виглядає міцнішим за Райса, Едегора, Хавертца. Ну і Троссар ніби не атлет, а десятижильний, сабака.

Ответ на сообщение Товарищь Крокодиловъ

Коли там Хавертц, він доооооохріна де бігає і що робить. І цей, травми не з цим пов'язані?

Перша - ні, рецидиви - можливо. А Хавертц - то взагалі загадка. Навіщо це одоробло було купляти. Він може війти будь-куди, але зіграти на цьому будь-що з однаковим успіхом, ніяким. Але це все лірика. Схема, при якій Зіна буде грати виключно на полуфланзі неможлива, принаймні зараз, з багатьох інших причин, і поки ці причини не усунуть (або ж, якщо не захочуть усунути взагалі) про це не варто навіть мріяти.

Ответ на сообщение Запарижанин

Перша - ні, рецидиви - можливо. А Хавертц - то взагалі загадка. Навіщо це одоробло було купляти. Він може війти будь-куди, але зіграти на цьому будь-що з однаковим успіхом, ніяким. Але це все лірика. Схема, при якій Зіна буде грати виключно на полуфланзі неможлива, принаймні зараз, з багатьох інших причин, і поки ці причини не усунуть (або ж, якщо не захочуть усунути взагалі) про це не варто навіть мріяти.

У мене одне логічне (більш-менш) пояснення стосовно Хавертца. З переходом Джаки центр став зам'яким. Там потрібне щось таке, що буде копати й кусати все, що рухається. Тому Хавертц. В цих умовах поставити Зіну зліва в центр .... тєрзають мінє смутниє самнєнья.

Ответ на сообщение Товарищь Крокодиловъ

Мені він не виглядає міцнішим за Райса, Едегора, Хавертца. Ну і Троссар ніби не атлет, а десятижильний, сабака.

Ну ти порівняв (з Едегором). Для цієї позиції (в Арсі) першочергово потрібна голова, пас і бачення поля. Це все в нього є і не зникло навіть після травми. Та й в захисних діях він кращий за того ж Едегора, наприклад. Висунувши Зіну вперед на постійній основі, можна було б зробити два рівноцінно потужні атакувальні фланги, без перекосу вправо, як є наразі. Але, як я писав вище, є ціла низка причин, чому Артета так не зробить, хоча сама схема ним ніби-то відпрацьована. Бо він занадто захопився своєю, як ти кажеш, гібридністю і відбором гравців під неї. Розвернутися тепер в іншу сторону буде трохи незручно. Та є ще й довічні проблеми, які Арс ніяк не може вирішити.

Ответ на сообщение Товарищь Крокодиловъ

У мене одне логічне (більш-менш) пояснення стосовно Хавертца. З переходом Джаки центр став зам'яким. Там потрібне щось таке, що буде копати й кусати все, що рухається. Тому Хавертц. В цих умовах поставити Зіну зліва в центр .... тєрзають мінє смутниє самнєнья.

А де він, по-твоєму, грає, коли не відтягується на позицію лівого захисника? Саме там. Ще й с Едегором флангами міняється. Що теж цікаво виходить. От тільки всидіти на двох стільцях однією дупою часом дуже важко. До речі, Хавертца брали, коли Зіна був травмований і лівий фланг взагалі був майже голий. Ще й Мартінелі десь в той самий період травму отримав. Хаверц прийшов, і що? З самого початку було помітно, що він - гравець не цієї команди. Дехто про це говорив ще до того, як він перший раз на полі з'явився, і виявився правим. А купляли ж не за копійки. Навіщо? Навіщо саме його? Щоб був?

Ответ на сообщение Запарижанин

Ну ти порівняв (з Едегором). Для цієї позиції (в Арсі) першочергово потрібна голова, пас і бачення поля. Це все в нього є і не зникло навіть після травми. Та й в захисних діях він кращий за того ж Едегора, наприклад. Висунувши Зіну вперед на постійній основі, можна було б зробити два рівноцінно потужні атакувальні фланги, без перекосу вправо, як є наразі. Але, як я писав вище, є ціла низка причин, чому Артета так не зробить, хоча сама схема ним ніби-то відпрацьована. Бо він занадто захопився своєю, як ти кажеш, гібридністю і відбором гравців під неї. Розвернутися тепер в іншу сторону буде трохи незручно. Та є ще й довічні проблеми, які Арс ніяк не може вирішити.

У тебе виходить, що Зінченко ледь не кращий за Едегора. Не сміши так))). Якби Джака лишився, а Райс не приходив, можливо. Але не зараз.

Ответ на сообщение Запарижанин

А де він, по-твоєму, грає, коли не відтягується на позицію лівого захисника? Саме там. Ще й с Едегором флангами міняється. Що теж цікаво виходить. От тільки всидіти на двох стільцях однією дупою часом дуже важко. До речі, Хавертца брали, коли Зіна був травмований і лівий фланг взагалі був майже голий. Ще й Мартінелі десь в той самий період травму отримав. Хаверц прийшов, і що? З самого початку було помітно, що він - гравець не цієї команди. Дехто про це говорив ще до того, як він перший раз на полі з'явився, і виявився правим. А купляли ж не за копійки. Навіщо? Навіщо саме його? Щоб був?

Це скаженний собакокінь, який бігає скрізь, і кусає та копає все, що попале йому під ноги/зуби. Коли він був на тому місці попервах проти ВХ, там була діра. Коли назад пішов Троссар, а цей став тіпа форвардом (по факту ж бігав скрізь), машинка запрацювала.

Ответ на сообщение Товарищь Крокодиловъ

Це скаженний собакокінь, який бігає скрізь, і кусає та копає все, що попале йому під ноги/зуби. Коли він був на тому місці попервах проти ВХ, там була діра. Коли назад пішов Троссар, а цей став тіпа форвардом (по факту ж бігав скрізь), машинка запрацювала.

От тільки дурний собака. Кусає не тільки чужих, але й своїх теж.

Ответ на сообщение Товарищь Крокодиловъ

У тебе виходить, що Зінченко ледь не кращий за Едегора. Не сміши так))). Якби Джака лишився, а Райс не приходив, можливо. Але не зараз.

Це виходить у тебе, я ж такого не писав и ніде їх не порівнював. Але, якщо бажаєш... У відборі м'яча Зіна кращий. У баченні поля, просуванні м'яча вперед - не гірший, або зовсім трохи не дотягує. В швидкості прийняття рішень та точності пасу з Едегором і порівнювати не варто - в останнього фора велика. Загрозу воротам виносимо за лапки, бо Зіна, в порівнянні, майже не б'є. Тепер можеш сміятися або заперечити, якщо є чим. Тим не менш, попереду, тобто в атаці, Зіна свою справу робить і робить вправно. От тільки для славнозвісної "гібридності" останнім часом він не підходить і невідомо, чи підійде в майбутньому взагалі, а інакше його Артета використовувати не може, бо зробив команду саме для цього.

Ответ на сообщение Запарижанин

Це виходить у тебе, я ж такого не писав и ніде їх не порівнював. Але, якщо бажаєш... У відборі м'яча Зіна кращий. У баченні поля, просуванні м'яча вперед - не гірший, або зовсім трохи не дотягує. В швидкості прийняття рішень та точності пасу з Едегором і порівнювати не варто - в останнього фора велика. Загрозу воротам виносимо за лапки, бо Зіна, в порівнянні, майже не б'є. Тепер можеш сміятися або заперечити, якщо є чим. Тим не менш, попереду, тобто в атаці, Зіна свою справу робить і робить вправно. От тільки для славнозвісної "гібридності" останнім часом він не підходить і невідомо, чи підійде в майбутньому взагалі, а інакше його Артета використовувати не може, бо зробив команду саме для цього.

Отут .... Ну ти порівняв (з Едегором). Для цієї позиції (в Арсі) першочергово потрібна голова, пас і бачення поля. Це все в нього є і не зникло навіть після травми. Та й в захисних діях він кращий за того ж Едегора, наприклад. Висунувши Зіну вперед на постійній основі, можна було б зробити два рівноцінно потужні атакувальні фланги, без перекосу вправо, ... в тебе вийшло, що вони рівні скрізь, крім захисної роботи, де Зінченко сильніший. Тобто в сумі Зінченко кращий за Едегора. У баченні поля, в ігровому інтеллекті, у фізичній боротьбі - гірший.

Ответ на сообщение Товарищь Крокодиловъ

Отут .... Ну ти порівняв (з Едегором). Для цієї позиції (в Арсі) першочергово потрібна голова, пас і бачення поля. Це все в нього є і не зникло навіть після травми. Та й в захисних діях він кращий за того ж Едегора, наприклад. Висунувши Зіну вперед на постійній основі, можна було б зробити два рівноцінно потужні атакувальні фланги, без перекосу вправо, ... в тебе вийшло, що вони рівні скрізь, крім захисної роботи, де Зінченко сильніший. Тобто в сумі Зінченко кращий за Едегора. У баченні поля, в ігровому інтеллекті, у фізичній боротьбі - гірший.

Це не в мене вийшло, а це ти так зрозумів. На рахунок бачення поля можу трохи з тобою посперечатись, але трохи. А "фізична боротьба" та "ігровий інтелект" це взагалі узагальнені поняття, які кожен розуміє, як хоче. Я тобі в попередньому дописі розклав все більш детально, але ти чомусь не помітив. Що ж стосується потужності гри и на окремому фланзі, то її не робить не один гравець, навіть якщо він зветься Едегор, а всі разом, які на цьому фланзі працюють. Дивно, що ти не розумієш таких елементарних речей. Окремо про захисні дії. Якщо пам'ятаєш гру Зінченка в МС, то там він (хоч захисник він за загальною думкою ніякий) саме як захисник зупиняв на своєму фланзі і Неймара, і Мбапе, та й Салаха, здається, теж. Але в МС він далеко вперед не ходив і в атаці багато часу не проводив. Перейшовши в Арс він став більше часу приділяти атаці, але захисні його функції погіршились. Як гадаєш, співпадіння?

Ответ на сообщение Запарижанин

Це не в мене вийшло, а це ти так зрозумів. На рахунок бачення поля можу трохи з тобою посперечатись, але трохи. А "фізична боротьба" та "ігровий інтелект" це взагалі узагальнені поняття, які кожен розуміє, як хоче. Я тобі в попередньому дописі розклав все більш детально, але ти чомусь не помітив. Що ж стосується потужності гри и на окремому фланзі, то її не робить не один гравець, навіть якщо він зветься Едегор, а всі разом, які на цьому фланзі працюють. Дивно, що ти не розумієш таких елементарних речей. Окремо про захисні дії. Якщо пам'ятаєш гру Зінченка в МС, то там він (хоч захисник він за загальною думкою ніякий) саме як захисник зупиняв на своєму фланзі і Неймара, і Мбапе, та й Салаха, здається, теж. Але в МС він далеко вперед не ходив і в атаці багато часу не проводив. Перейшовши в Арс він став більше часу приділяти атаці, але захисні його функції погіршились. Як гадаєш, співпадіння?

Якщо відверто, я просто не бачу для себе необхідності далі заглиблюватися в питання.

Ответ на сообщение Товарищь Крокодиловъ

Якщо відверто, я просто не бачу для себе необхідності далі заглиблюватися в питання.

Тоді йой. )))

Ответ на сообщение Запарижанин

Тоді йой. )))

Якщо дууууже коротко, на мою давню думку, однією причин розставання з Зінченком в Гвардіоли стала тяга до самодіяльності. В кінці своно перебування в Сіті він став ходити в центр частіше, і іноді виходити вперед. Тут писали, що це була знахідка Гвардіоли. А мені от видажться, що то не зовсім те, що Гвардіола хотів. По Зінченко коротко, щоби підсумувати без заглиблень: він наразі грає гірше і спереду, і ззаду. Якщо його змістити в центр, я не бачу, з чого б він заграв краще. На його місці зараз Ківьор не краще, решта, боюсь, що була б краще. Далі час покаже.

Ответ на сообщение Товарищь Крокодиловъ

Якщо дууууже коротко, на мою давню думку, однією причин розставання з Зінченком в Гвардіоли стала тяга до самодіяльності. В кінці своно перебування в Сіті він став ходити в центр частіше, і іноді виходити вперед. Тут писали, що це була знахідка Гвардіоли. А мені от видажться, що то не зовсім те, що Гвардіола хотів. По Зінченко коротко, щоби підсумувати без заглиблень: він наразі грає гірше і спереду, і ззаду. Якщо його змістити в центр, я не бачу, з чого б він заграв краще. На його місці зараз Ківьор не краще, решта, боюсь, що була б краще. Далі час покаже.

Про те, що наразі, згоден, а про розставання з МС... Є думка (не моя), що в Арс він перейшов, бо Артета пообіцяв більше свободи попереду, а Гвардіола - навпаки. Та й взагалі ідея використання флангового захисника на двох позиціях одночасно не Пепа.

Ответ на сообщение Запарижанин

Про те, що наразі, згоден, а про розставання з МС... Є думка (не моя), що в Арс він перейшов, бо Артета пообіцяв більше свободи попереду, а Гвардіола - навпаки. Та й взагалі ідея використання флангового захисника на двох позиціях одночасно не Пепа.

Во!! Я ж про що: "більше свободи попереду". А в МС це самодіяльність. Але з часом з'ясувалось, що бути разом умним і красівим Зіні складно. Якщо взагалі можливо. Ну, і .... в більшості провідних клубів на флангах грають вже не захисники.

Оставить комментарий

Рейтинг букмекеров

Лента новостей

03 июня
10:19
"Бавария" оценила трансфер Зинченко в 35 миллионов фунтов
10:01
Виталий Кварцяный: "Если в матче с Германией кто-то не добежит или не доиграет, то в состав на Евро не попадет"
09:54
Иван Гецко: "У Украины еще никогда не было такой мощной сборной"
09:36
Сборная Украины: тренировка в необычных условиях
08:56
Андрей Лунин: "Хочу выиграть 6 Лиг чемпионов"
08:48
Уйти по-чемпионски: Кроос повторил достижение 29-летней давности
08:34
Тони Кроос передаст свой игровой номер Вальверде
08:25
Марко Ройс продолжит карьеру в МЛС
08:14
Винисиус установил рекорд финалов ЛЧ последних 9 лет по дриблингу
08:00
Стадионы Евро-2024: "Гамбург Арена"
07:21
Плюс 1270 человек, 14 танков и 47 артсистем: общие боевые потери противника с 24.02.22 по 03.06.24
04:19
Итоги чемпионата Англии-2023-24. Триумф "Манчестер Сити", прорыв "Астон Виллы", хаос в "Челси"
04:02
Германия – Украина. Анонс и прогноз матча
00:04
Чемпионат Италии. "Аталанта" – "Фиорентина" 2:3. Видеообзор матча
02 июня
23:50
Чемпионат Франции. Плей-офф. "Метц" – "Сент-Этьен" 2:2. Видеообзор матча
23:49
Флорентино Перес: "С этого момента "Реал" преследует новую цель – 16-й трофей Лиги чемпионов"
23:40
"Эта футболка – моя кожа" - Моуриньо о назначении в "Фенербахче"
23:21
Генштаб ВСУ: Оперативная информация по состоянию на 22.30 02.06.2024
23:04
"Леганес" вышел в Ла Лигу
22:51
Богдан Когут: "При таком 12-м игроке, как у "Вереса", мы просто не имели права на осечку"
22:45
Винченцо Итальяно объявил об уходе из "Фиорентины"
22:11
"Сент-Этьен" вернулся в Лигу 1
21:59
Валерий Иващенко: "Все списывали нас в начале сезона, но мы показали мужество в ответственных матчах"
21:56
Плей-офф за право играть в первой лиге. ЮКСА - "Металлург" 3:1. Видеообзор матча
Больше новостей
03 июня
10:01
Виталий Кварцяный: "Если в матче с Германией кто-то не добежит или не доиграет, то в состав на Евро не попадет"
09:54
Иван Гецко: "У Украины еще никогда не было такой мощной сборной"
09:36
Сборная Украины: тренировка в необычных условиях
07:21
Плюс 1270 человек, 14 танков и 47 артсистем: общие боевые потери противника с 24.02.22 по 03.06.24
04:02
Германия – Украина. Анонс и прогноз матча
02 июня
23:21
Генштаб ВСУ: Оперативная информация по состоянию на 22.30 02.06.2024
22:51
Богдан Когут: "При таком 12-м игроке, как у "Вереса", мы просто не имели права на осечку"
21:59
Валерий Иващенко: "Все списывали нас в начале сезона, но мы показали мужество в ответственных матчах"
21:56
Плей-офф за право играть в первой лиге. ЮКСА - "Металлург" 3:1. Видеообзор матча
21:48
"Заря" получит миллион евро благодаря победе Лунина в Лиге чемпионов
21:44
Плей-офф за право играть в первой лиге. "Хуст" - "Звягель" 1:1. Видеообзор матча
21:19
Юлиан Нагельсманн: "Мы сделаем все возможное, чтобы 90 минут были не страданием, а прекрасными моментами"
20:51
Чемпионат Украины. Плей-офф "Верес" - "Эпицентр" 3:1. Видеообзор матча
20:44
Александр Слободян: "Так называемые эксперты прочили нам 16-е место, а я был уверен в своих ребятах и тренерах"
20:20
Сергей Нагорняк: "Две наши ошибки в конце первого тайма решили судьбу матча"
20:02
Генштаб ВСУ: Оперативная информация по состоянию на 19.00 02.06.2024
19:45
Олег Шандрук: "Надеюсь, в следующем сезоне мы будем сильнее"
18:55
Плей-офф за право играть в УПЛ. "Левый берег" - "Оболонь" 1:1. Видеообзор матча
18:48
"Верес" - "Эпицентр" 3:1. Успеть за тайм
18:40
Сразу два европейских клуба заинтересовались защитником "Кривбасса"
18:24
"Верес" в компенсированное к первому тайму время добивает "Эпицентр" (Видео)
17:56
"Левый берег" - "Оболонь" 1:1. "Пивовары" остаются
17:44
Краснопир ответил на гол Сиднея - "Оболонь" держит удар на "Левом берегу" (Видео)
17:34
Николай Гайдучик открыл счет в поединке с "Эпицентром" (Видео)
Больше новостей
03 июня
10:19
"Бавария" оценила трансфер Зинченко в 35 миллионов фунтов
08:56
Андрей Лунин: "Хочу выиграть 6 Лиг чемпионов"
08:48
Уйти по-чемпионски: Кроос повторил достижение 29-летней давности
08:34
Тони Кроос передаст свой игровой номер Вальверде
08:25
Марко Ройс продолжит карьеру в МЛС
08:14
Винисиус установил рекорд финалов ЛЧ последних 9 лет по дриблингу
08:00
Стадионы Евро-2024: "Гамбург Арена"
04:19
Итоги чемпионата Англии-2023-24. Триумф "Манчестер Сити", прорыв "Астон Виллы", хаос в "Челси"
04:02
Германия – Украина. Анонс и прогноз матча
00:04
Чемпионат Италии. "Аталанта" – "Фиорентина" 2:3. Видеообзор матча
02 июня
23:50
Чемпионат Франции. Плей-офф. "Метц" – "Сент-Этьен" 2:2. Видеообзор матча
23:49
Флорентино Перес: "С этого момента "Реал" преследует новую цель – 16-й трофей Лиги чемпионов"
23:40
"Эта футболка – моя кожа" - Моуриньо о назначении в "Фенербахче"
23:04
"Леганес" вышел в Ла Лигу
22:45
Винченцо Итальяно объявил об уходе из "Фиорентины"
22:11
"Сент-Этьен" вернулся в Лигу 1
21:53
Англия - Босния и Герцеговина. Анонс и прогноз матча
21:48
"Заря" получит миллион евро благодаря победе Лунина в Лиге чемпионов
21:19
Юлиан Нагельсманн: "Мы сделаем все возможное, чтобы 90 минут были не страданием, а прекрасными моментами"
20:29
Полузащитник "Арсенала" рассказал о своей мечте
20:07
Андрей Лунин – третий по количеству сейвов в Лиге чемпионов сезона 2023-2024
19:29
Защитника "Сампдории" ограбили, когда он отдыхал на Ибице
19:25
Араухо ответил на вопрос о своем будущем в "Барселоне"
19:00
Тренер сборной Румынии: "Приложим все усилия, чтобы выйти на первое место в группе"
Больше новостей
03 июня
00:30
Форталеза - Атлетико Паранаенсе: прямая трансляция матча
00:30
Сан-Паулу - Крузейро: прямая трансляция матча
00:30
Итуано - Аваи: прямая трансляция матча
19:00
Гибралтар - Шотландия: прямая трансляция матча
20:00
Хорватия - Северная Македония: прямая трансляция матча
21:00
Албания - Лихтенштейн: прямая трансляция матча
21:45
Германия - Украина: прямая трансляция матча
21:45
Англия - Босния и Герцеговина: прямая трансляция матча
22:30
АБС - Флореста: прямая трансляция матча
02 июня
00:00
Сианорте - Конкордия: прямая трансляция матча
00:00
Сан-Жозе - Маринга: прямая трансляция матча
00:30
Куиаба - Интернасьонал: прямая трансляция матча
00:30
Флуминенсе - Жувентуде: прямая трансляция матча
00:30
Капитал - Бразильенсе: прямая трансляция матча
01:00
Риу-Бранку - Порту-Велью: прямая трансляция матча
01:30
Ферровиарио - Лондрина: прямая трансляция матча
01:30
Томбенсе - Ферровиария: прямая трансляция матча
02:30
Филадельфия Юнион - Монреаль Импакт: прямая трансляция матча
02:30
Нью-Йорк Ред Буллз - Орландо Сити: прямая трансляция матча
02:30
Интер Майами - Сент-Луис Сити: прямая трансляция матча
02:30
Ди Си Юнайтед - Торонто: прямая трансляция матча
03:00
Коринтианс - Ботафого: прямая трансляция матча
03:30
Нэшвилл - Нью-Ингленд Революшн: прямая трансляция матча
03:30
Миннесота Юнайтед - Спортинг Канзас-Сити: прямая трансляция матча
Больше новостей
03 июня
04:02
Германия – Украина. Анонс и прогноз матча
09:00
Гибралтар - Шотландия: прогноз на матч
02 июня
21:53
Англия - Босния и Герцеговина. Анонс и прогноз матча
09:00
"Женис" – "Атырау". Анонс и прогноз матча
07:00
"Туран" – "Актобе". Анонс и прогноз матча
07:00
"Кызылжар" – "Елимай". Анонс и прогноз матча
07:00
"Кайрат" – "Шахтер". Анонс и прогноз матча
13:45
Атланта Юнайтед - Шарлотт: прогноз на матч
12:00
Сарагоса - Альбасете: прогноз на матч
11:45
АВС - Портимоненси: прогноз на матч
11:30
Венеция - Кремонезе: прогноз на матч
09:30
Вильярреал II - Расинг(С): прогноз на матч
09:30
Леганес - Эльче: прогноз на матч
09:30
Эспаньол - Картахена: прогноз на матч
09:30
Мирандес - Аморебьета: прогноз на матч
09:30
Тенерифе - Вальядолид: прогноз на матч
09:30
Эльденсе - Спортинг: прогноз на матч
09:30
Эйбар - Овьедо: прогноз на матч
01 июня
12:06
"Боруссия" - "Реал". Анонс и прогноз матча
10:13
"Боруссия" - "Реал": ставка на непроигрыш мадридцев через тотал меньше
07:00
"Тобол" – "Кайсар". Анонс и прогноз матча
29 мая
12:00
"Олимпиакос" - "Фиорентина". Анонс и прогноз матча
10:31
"Олимпиакос" - "Фиорентина": ставка на обмен голами
10:00
Евгений Волынец перейдет в "Полесье"
Больше новостей

Рейтинг казино

200 000 грн + 500 FS
Забрать подарок →