closer-popup
footboom
Авторизація користувача на сайті footboom1.com
Вхід через соціальні мережі
або
Забули пароль?
Реєстрація
closer-popup
footboom
Реєстрація
Поля відмічені зірочками * обов'язкові для заповнення

Ваша відповідь збережена
Зробіть, будь ласка, прогноз для майбутніх матчів
successful

Дякуємо!

Готово! Перевірте свою електронну пошту на наявність спеціальної пропозиції!
closer-popup
Чемпіонат світу-2022 Фінальний турнір. Груповий етап. 1-й тур / /
Закінчено
0 : 2

Катар - Еквадор 0:2. Інсайд про підкуп не виправдався

Катар - Еквадор 0:2. Інсайд про підкуп не виправдався
Джерело фото:
Змінити розмір a+ a-
1980
18

Катар. Стадіон "Ель-Байт"
Головний арбітр: Даниэле Орсато (Італія)
Катар - Еквадор 0:2
Голи: Валенсія, 16 (пен.), Валенсія, 31
Катар: Аль-Шиб, Ахмед, Коррея, А.Хассан, Хухі, Хішам, Хатем, Будіаф, Алі (Мунтарі, 72), Халід (Аль-Байяті, 71), Афіф
Тренер: Феликс Санчес
Еквадор: Галіндес, Еступіньян, Інкапіє, Плата, А.Пресіадо, Кайседо (Франко, 90), Мендес, Торрес, Естрада (Родрігес, 90), Ібарра (Сарм'єнто, 68), Валенсія (Сіфуентес, 77)
Тренер: Густаво Альфаро
Попередження: Аль-Шиб, 15, Алі, 22, Будіаф, 36, Афіф, 78 - Кайседо, 29, Мендес, 56

Cклад команд

Перед матчем регіональний керівник Британського центру близькосхідних досліджень Амджад Таха повідомив, що результат матчу між збірними Катару та Еквадору вже визначено, тому що країна-господарка ЧС зуміла підкупити свого суперника. Він ззначив, що за 7,4 мільйона доларів Катар купив перемогу з рахунком 1:0. Ніщо не надало інтриги матчу-відкриття ЧС-2022, як ця інформація. Коли б ще мільйони нейтральних уболівальників дивилися б матч за участю Еквадору та Катару?

Після того як VAR на початку зустрічі скасував гол Валенсії, Твіттер заполонили жарти та меми із зображеннями валіз із грошима та картинки із зображенням відеоарбітрів у статусі заручників. VAR зафіксував офсайд, але катарські телережисери так і не продемонстрували повтору з нормальним стопкадром загального плану, щоб розвіяти всі сумніви. І цим посилили розмови про теорії змови. Але положення поза грою у Валенсії в момент пасу дійсно було.

Катар - Еквадор 0:2. Інсайд про підкуп не виправдався - изображение 1

Вже зовсім скоро суддівська бригада зняла з себе будь-які підозри, коли не стала заперечувати рішення Даніеле Орсато призначити пенальті у ворота збірної-господарки ЧС - воротар Аль-Шиб зачепив Валенсію, який мчав на високій швидкості. Сам постраждалий підійшов до точки, і таки вписав своє ім'я в протокол.

Читай також: Як технології вкрали хет-трик у Катарі у капітана збірної Еквадору (+Фото)

А згодом форвард "Фенербахче" оформив дубль, замкнувши головою подачу Пресіадо з правого флангу. Тут саме час згадати, що гравці збірної Катару чи то вийшли на поле незібраними, чи то продемонстрували свій справжній - не дуже високий - рівень. Господарі програвали майже всі підбирання та майже всі верхові дуелі. Навіть воротар двічі невпевнено зіграв на виході... Промовистою була ситуація в середині тайму, коли лівий латераль Ахмед у невинній ситуації вкинув аут на своїй половині поля точно на суперника. Його партнерові Алі довелося фолити на картку, щоб зривати можливу контратаку у зародку. Як пожартувала у Твіттері спільнота про боснійський футбол, судячи з першого тайму, у боснійській Прем'єр-лізі збірна Катару була б середняком.

Але повернемося до випадку з другим взяттям воріт: у цьому епізоді Енера Валенсію навіть не тримали, у нападника не було персональщика. Тому сказати, що в цій ситуації захисники збірної Катару програли верхову дуель, було б неправильно, тому що ця дуель не сталася в принципі.

Чотири із шести контрольних матчу збірної Еквадору перед ЧС-2022 завершилися нульовою нічиєю, ще два - мінімальними перемогами з рахунком 1:0. Востаннє команда Густаво Альфаро забивала два м'ячі за матч понад рік тому. А тут одразу два "Ель Трі" забили за тайм. Ось що значить мотивація. Перед зустріччю з Катаром гравці еквадорської команди в один голос заявляли, що інформація Амджада Тахі про підкуп - виклик для них. І еквадорці гідно відповіли на цей виклик. Свій перший по-справжньому небезпечний момент збірна Катару створила на останній секунді першого першого тайму, до того ж Орсато компенсував до першої половини зустрічі цілих п'ять хвилин.

Після перерви команда Альфаро заспокоїлася, але біля своїх воріт зіграла дуже надійно. Загалом у другому таймі катарці більше володіли м'ячем, але нічого небезпечного біля воріт Галіндеса так і не створили. Швидше, збірна Еквадору була ближчою до рахунку 3:0, ніж збірна Катару - до рахунку 1:2.

Катарці запросили іспанського тренера Фелікса Санчеса щоб той поставив збірній симпатичний футбол; лобіювали запрошення національної команди на Копу Америка; імовірно посилювали своїй збірній упевненість через роботу з арбітрами в контрольних матчах. І все це – щоб збірна Катару добре виступила на домашньому ЧС. Але у першому ж матчі господарі розчарували. Програти можна по-різному. Збірна Катару поступилася еквадорцям буквально за всіма статтями.

Попереду - Сенегал та Нідерланди. Чи почуємо ми тепер інсайди про підкуп?

Оцініть матеріал
Поділитися
Коментарі (18) Всі коментарі

Ну, почну із загальних вражень. Прикро, що шляхом занесення валіз із грошима ЧС собі може купити хто завгодно, навіть середньовічні дикуни, в яких немає ані історії, ані традицій, ані самого футболу. Вони навіть не намагалися бути схожими на людей, і прийшли на стадіон, одягнені в простирадла з обручем на голові, а жінки - в чорний нікаб (це такий мішок із проріззю для очей). Цікаво, якби керівництву ФІФА занесли золото представники Сомалі, то там теж проводили б ЧС? Я вже не кажу про те, що виснажені зірки футболу без перерви переключилися на ЧС із клубних змагань. Бензема, Мане, Лукаку не зіграють, а Мессі, Роналду та інші є ледве живими. Чи буде такий ЧС цікавим? Також не подобається режим по 4 матчі по буднях, протягом майже всього дня. Після ЧС-1982 (коли радянське ТБ просто не показувало деякі матчі) це буде першим ЧС, на якому я не зможу подивитись всі матчі. Бо колись і роботу робити треба. Хоча багато матчів на групових раундах будуть посередніми, дивлячись на склад учасників. Дивився на сайті Суспільне-Спорт. Трансляція постійно зависала. Не знаю, це був поганий сигнал зі супутника, чи це Суспільне розраховувало на 1000 глядачів? Бо Інтернет в мене кабельний гігабітний. Але головне розчарування: а чому не було екранної графіки? Протягом останніх років з 20 я звик, що на серйозних турнірах в куті постійно є рахунок та секундомер матчу. Тут просто кожних 5 хвилин показували рахунок. Що це за середньовіччя? Я пам'ятаю, що на фінальному матчі ЧС-1974 в куті екрана був секундомер з величезними цифрами, так це було 48 років тому. Катар про таке ще не чув?

А щодо матчу, то грав міцний середняк проти команди аматорів. Еквадор просто економив сили та не хотів сильно розізлити хазяїв, тому лише 0:2. Думаю, що нідери закинуть цьому Катару м'ячів з вісім. Абсолютно ліва команда, натомість Італія не змогла пробитися на ЧС. Ганьба ФіФА!

Відповідь на повідомлення Игорини

А щодо матчу, то грав міцний середняк проти команди аматорів. Еквадор просто економив сили та не хотів сильно розізлити хазяїв, тому лише 0:2. Думаю, що нідери закинуть цьому Катару м'ячів з вісім. Абсолютно ліва команда, натомість Італія не змогла пробитися на ЧС. Ганьба ФіФА!

в цілому згоден з тобою, але яким чином Катар та ФІФА завадили Італії обіграти вельми посередню Македонію?

Відповідь на повідомлення Игорини

Ну, почну із загальних вражень. Прикро, що шляхом занесення валіз із грошима ЧС собі може купити хто завгодно, навіть середньовічні дикуни, в яких немає ані історії, ані традицій, ані самого футболу. Вони навіть не намагалися бути схожими на людей, і прийшли на стадіон, одягнені в простирадла з обручем на голові, а жінки - в чорний нікаб (це такий мішок із проріззю для очей). Цікаво, якби керівництву ФІФА занесли золото представники Сомалі, то там теж проводили б ЧС? Я вже не кажу про те, що виснажені зірки футболу без перерви переключилися на ЧС із клубних змагань. Бензема, Мане, Лукаку не зіграють, а Мессі, Роналду та інші є ледве живими. Чи буде такий ЧС цікавим? Також не подобається режим по 4 матчі по буднях, протягом майже всього дня. Після ЧС-1982 (коли радянське ТБ просто не показувало деякі матчі) це буде першим ЧС, на якому я не зможу подивитись всі матчі. Бо колись і роботу робити треба. Хоча багато матчів на групових раундах будуть посередніми, дивлячись на склад учасників. Дивився на сайті Суспільне-Спорт. Трансляція постійно зависала. Не знаю, це був поганий сигнал зі супутника, чи це Суспільне розраховувало на 1000 глядачів? Бо Інтернет в мене кабельний гігабітний. Але головне розчарування: а чому не було екранної графіки? Протягом останніх років з 20 я звик, що на серйозних турнірах в куті постійно є рахунок та секундомер матчу. Тут просто кожних 5 хвилин показували рахунок. Що це за середньовіччя? Я пам'ятаю, що на фінальному матчі ЧС-1974 в куті екрана був секундомер з величезними цифрами, так це було 48 років тому. Катар про таке ще не чув?

Ты смешной , паранджа и роба это национальная одежда арабов , что в этом дикого ? Тоже самое что назвать тряпкой вышиванку. В этой одежде и заключаются их традиции и обычаи "Дикий" здесь только твой комментарий.

Не зрозумів, що за кондовий кацапізм стосовно одягу і зовнішнього вигляду?

Відповідь на повідомлення Эйся Трёп

в цілому згоден з тобою, але яким чином Катар та ФІФА завадили Італії обіграти вельми посередню Македонію?

мабуть тим, що коли на ЧМ із 24 команд 13-14 було з Європи, то там було на що дивитися. А коли учасників вже 32, а з Європи лише 15, зате є такі убогі команди як Катар. Не за горами 48 учасників, і не думаю, що хоча б половина з них буде з УЄФА. Тобто готуйся до суперматчів Чад - Лаос, бо ФІФА так купує їхні голоси. Але чому за це мають платити європейські спонсори та транслятори? Вочевидь, дуже скоро ми побачимо, як УЄФА і, можливо, КОНМЕБОЛ організують свій альтернативний ЧС без усяких катарів, бо спонсорів на ТАКЕ як зараз незабаром не залишиться

Відповідь на повідомлення Ingvar

мабуть тим, що коли на ЧМ із 24 команд 13-14 було з Європи, то там було на що дивитися. А коли учасників вже 32, а з Європи лише 15, зате є такі убогі команди як Катар. Не за горами 48 учасників, і не думаю, що хоча б половина з них буде з УЄФА. Тобто готуйся до суперматчів Чад - Лаос, бо ФІФА так купує їхні голоси. Але чому за це мають платити європейські спонсори та транслятори? Вочевидь, дуже скоро ми побачимо, як УЄФА і, можливо, КОНМЕБОЛ організують свій альтернативний ЧС без усяких катарів, бо спонсорів на ТАКЕ як зараз незабаром не залишиться

З Європи зараз навіть не 15, а 13, а з Азії 6 (загалом 32). Для порівняння: на ЧС-1982 було 14 команд з Європи та лише 1 з Азії (загалом 24). І країн Європи з того часу стало набагато більше.

Відповідь на повідомлення Игорини

Ну, почну із загальних вражень. Прикро, що шляхом занесення валіз із грошима ЧС собі може купити хто завгодно, навіть середньовічні дикуни, в яких немає ані історії, ані традицій, ані самого футболу. Вони навіть не намагалися бути схожими на людей, і прийшли на стадіон, одягнені в простирадла з обручем на голові, а жінки - в чорний нікаб (це такий мішок із проріззю для очей). Цікаво, якби керівництву ФІФА занесли золото представники Сомалі, то там теж проводили б ЧС? Я вже не кажу про те, що виснажені зірки футболу без перерви переключилися на ЧС із клубних змагань. Бензема, Мане, Лукаку не зіграють, а Мессі, Роналду та інші є ледве живими. Чи буде такий ЧС цікавим? Також не подобається режим по 4 матчі по буднях, протягом майже всього дня. Після ЧС-1982 (коли радянське ТБ просто не показувало деякі матчі) це буде першим ЧС, на якому я не зможу подивитись всі матчі. Бо колись і роботу робити треба. Хоча багато матчів на групових раундах будуть посередніми, дивлячись на склад учасників. Дивився на сайті Суспільне-Спорт. Трансляція постійно зависала. Не знаю, це був поганий сигнал зі супутника, чи це Суспільне розраховувало на 1000 глядачів? Бо Інтернет в мене кабельний гігабітний. Але головне розчарування: а чому не було екранної графіки? Протягом останніх років з 20 я звик, що на серйозних турнірах в куті постійно є рахунок та секундомер матчу. Тут просто кожних 5 хвилин показували рахунок. Що це за середньовіччя? Я пам'ятаю, що на фінальному матчі ЧС-1974 в куті екрана був секундомер з величезними цифрами, так це було 48 років тому. Катар про таке ще не чув?

Мені здається,шо усі матчі показували у 82-му,то у 86-му з Мексики у запису...

Відповідь на повідомлення Игорини

З Європи зараз навіть не 15, а 13, а з Азії 6 (загалом 32). Для порівняння: на ЧС-1982 було 14 команд з Європи та лише 1 з Азії (загалом 24). І країн Європи з того часу стало набагато більше.

Та я не рахував. Пам'ятаю, що менше половини, то й написав "зі стелі". Якщо 13 з 32, то це пипець...

Відповідь на повідомлення Ingvar

Та я не рахував. Пам'ятаю, що менше половини, то й написав "зі стелі". Якщо 13 з 32, то це пипець...

Європа: 13 Азія: 5 + Катар Африка: 5 Південна Америка: 4 КОНКАКАФ: 4

Відповідь на повідомлення Игорини

Ну, почну із загальних вражень. Прикро, що шляхом занесення валіз із грошима ЧС собі може купити хто завгодно, навіть середньовічні дикуни, в яких немає ані історії, ані традицій, ані самого футболу. Вони навіть не намагалися бути схожими на людей, і прийшли на стадіон, одягнені в простирадла з обручем на голові, а жінки - в чорний нікаб (це такий мішок із проріззю для очей). Цікаво, якби керівництву ФІФА занесли золото представники Сомалі, то там теж проводили б ЧС? Я вже не кажу про те, що виснажені зірки футболу без перерви переключилися на ЧС із клубних змагань. Бензема, Мане, Лукаку не зіграють, а Мессі, Роналду та інші є ледве живими. Чи буде такий ЧС цікавим? Також не подобається режим по 4 матчі по буднях, протягом майже всього дня. Після ЧС-1982 (коли радянське ТБ просто не показувало деякі матчі) це буде першим ЧС, на якому я не зможу подивитись всі матчі. Бо колись і роботу робити треба. Хоча багато матчів на групових раундах будуть посередніми, дивлячись на склад учасників. Дивився на сайті Суспільне-Спорт. Трансляція постійно зависала. Не знаю, це був поганий сигнал зі супутника, чи це Суспільне розраховувало на 1000 глядачів? Бо Інтернет в мене кабельний гігабітний. Але головне розчарування: а чому не було екранної графіки? Протягом останніх років з 20 я звик, що на серйозних турнірах в куті постійно є рахунок та секундомер матчу. Тут просто кожних 5 хвилин показували рахунок. Що це за середньовіччя? Я пам'ятаю, що на фінальному матчі ЧС-1974 в куті екрана був секундомер з величезними цифрами, так це було 48 років тому. Катар про таке ще не чув?

Доречі і рахунок і секундомір і усі інші титри були присутні на протязі усієї гри.У Німеччині.Тобто твої притензії не до арабів,а до Суспільного...

Відповідь на повідомлення Ingvar

мабуть тим, що коли на ЧМ із 24 команд 13-14 було з Європи, то там було на що дивитися. А коли учасників вже 32, а з Європи лише 15, зате є такі убогі команди як Катар. Не за горами 48 учасників, і не думаю, що хоча б половина з них буде з УЄФА. Тобто готуйся до суперматчів Чад - Лаос, бо ФІФА так купує їхні голоси. Але чому за це мають платити європейські спонсори та транслятори? Вочевидь, дуже скоро ми побачимо, як УЄФА і, можливо, КОНМЕБОЛ організують свій альтернативний ЧС без усяких катарів, бо спонсорів на ТАКЕ як зараз незабаром не залишиться

це чемпіонат світу, а не чемпіонат Європи. Катар - господар. за винятком Саудівської Аравії всі інши азіатськи команди давно не виглядають хлопчиками для биття. той же Іран цілком непогано виглядав на тому ЧС, японці взагалі - топ, ледь не вибили бельгійців. а щодо Африки, то ще добрий десяток команд грає на рівні тих, що вийшли на ЧС. і це цілком непоганий рівень

Відповідь на повідомлення Игорини

З Європи зараз навіть не 15, а 13, а з Азії 6 (загалом 32). Для порівняння: на ЧС-1982 було 14 команд з Європи та лише 1 з Азії (загалом 24). І країн Європи з того часу стало набагато більше.

за цей час рівень футболу в Азії виріс в рази. скіко гравців П.Кореї чи Японії грали тоді в Європі? а зараз скіко? от і відповідь

Відповідь на повідомлення Эйся Трёп

це чемпіонат світу, а не чемпіонат Європи. Катар - господар. за винятком Саудівської Аравії всі інши азіатськи команди давно не виглядають хлопчиками для биття. той же Іран цілком непогано виглядав на тому ЧС, японці взагалі - топ, ледь не вибили бельгійців. а щодо Африки, то ще добрий десяток команд грає на рівні тих, що вийшли на ЧС. і це цілком непоганий рівень

Проблема в тому, що з Азії нормально грає 2,5 команди, а в них на цьому чемпі 6 !!! місць. Австралія, думаєш, чому до них перебралася? Бо там НЕМА З КИМ ЗМАГАТИСЯ. Половина країн в Азії взагалі на футбол срали з високої гори. І сауди, яких усі "і в хвіст, і в гриву" - це типу топ-збірна в Азії, яка тих самих японців обійшла в групі... В Африці те саме. Ти бачив минулий чемпіонат Африки? А я бачив. Таке "гімновозилово" навіть у нашій УПЛ не завжди знайдеш. І це там були всі кращі легіонери... І нагадай мені, коли востаннє африканська збірна змогла хоч до 1/4 доповзти? Так само, як азійська? Я просто не розумію критеріїв визначення кількості. Якщо ми беремо за кількістю країн, то маємо: УЄФА - 55 членів, 13 місць = 24% від кількості членів КОНМЕБОЛ - 10 членів, 4,5 місця (4 напряму, 1 плей-офф) = 45% від кількості членів КОНКАКАФ - 41 член, 3,5 місця (3 напряму, 1 плей-офф) = 9% від кількості членів КАФ - 54 члени, 5 місць = 9% від кількості членів ОФК - 13 членів, 0.5 місця (1 у плей-офф) = 4% від кількості членів АФК - 47 членів, 5,5 місць (4 напряму, 1 плей-офф + господарі) = 12% від кількості членів Питання: за які заслуги КОНМЕБОЛ має майже половину своїх членів на ЧС? Сукупно виграли менше титулів, ніж УЄФА, востаннє - 20 років тому. Їхня 5 збірна програла плей-офф представнику Азії... Чи ми дивимося на заслуги? Ну тоді УЄФА повинна мати більший відсоток, ніж КОНМЕБОЛ... Оптимально було би дати в плей-офф 5 мсісць і відправити туди грати представників УЄФА проти 1 команди з Азії, Африки, Пд. Америки, Пн/Центр. Америки та Океанії. Було би принаймні цікаво. Але ж у ФІФА чудово розуміють, що "плейофники" з Європи найімовірніше виграють мінімум 4 з таких плей-оффів, тому "товчіться самі у своєму болоті, а ми будемо дарувати путівки туристам з Африки"... Я би дуже хотів конкурентності від інших (кон)федерацій, але сувора реальність така, що з часу, відколи Африці та Азії дали більше місць на ЧС, його рівень упав. Раніше хоча б Камерун міг вийти з групи або навіть до 1/4 дійти, а так якщо хоча б 1 збірна з 5 вийде з групи, то це вже "досягнення". Азіати - аналогічно. "Успіх" корейців удома так штиняє корупцією, що досі гидотно, а більше і згадати нема чого. ХІба рекордні прольоти їхніх представників то 0-8, то 0-7... І сувора реальність така, що з топ-8 збірних на ЧС скоріш за все буде 6/7 європейських + Бразилія/Аргентина. Питання тільки в тому, хто обісреться - бразильці чи аргентинці. Бо вони уміють на рівному місці... В африканців у 1/4 не вірю взагалі. Сенегал навіть з Мане - УГ, а без нього тим більше. Решта - бий-біжи. Японці/корейці могли б спробувати, але вони звикли готуватися до ЧС по місяцю, закладати "фізику", щоб перебігати суперника, а тут треба "з корабля на бал". Навряд чи в них так вийде, там команди не такі майстерні насправді, хоча окремі зірки є. Про КОНКАКАФ навіть нема що казати. Навряд чи з групи хтось вийде. Можливо, США. Тобто в підсумку знову буде купа "туристів" у групах, які ні на що не претендують, але забирають місця в збірних, які могли б додати цікавості змаганню... Трохи сумбурно, але тут можна багато писати ,а мені ще виспатися треба :)

Дворова команда той Кувейт чи то Катар вірніш. Ото хай Еквадору не вистачить різниці голів шоб з групи вийти за такий паскудний результат. Хоча не виключаю, шо той Кувейт чи то Катар вірніш, понесе пару мішків дінарів шоб Сенегал над ними не надругався жостко. Ше й будуть просити чорнобривих, шоб ті гол від них пропустили - зуб даю. Пєнальку і суддею і з Сенегалом будуть намагатись прикупити - шоб в них та нєфть до завтра вся скінчилась. Хай ганяють на верблюдах, а не в футбол грають, то не їхнє

Відповідь на повідомлення нікюдаг

Дворова команда той Кувейт чи то Катар вірніш. Ото хай Еквадору не вистачить різниці голів шоб з групи вийти за такий паскудний результат. Хоча не виключаю, шо той Кувейт чи то Катар вірніш, понесе пару мішків дінарів шоб Сенегал над ними не надругався жостко. Ше й будуть просити чорнобривих, шоб ті гол від них пропустили - зуб даю. Пєнальку і суддею і з Сенегалом будуть намагатись прикупити - шоб в них та нєфть до завтра вся скінчилась. Хай ганяють на верблюдах, а не в футбол грають, то не їхнє

Багато програв?

а в шо грали ?

Відповідь на повідомлення X1M1K

Багато програв?

Нікопійки, шоб я здох. Просто нервує, шо потрібно враховувати можливу корупцію. Ой, брешу, згадав, таки кажись програв 33 гривні, на той інсайд кажись поставив точно не пам’ятаю. Це не той матч де я би ставив гроші. Враховуючи, як я сказав, можливу корупцію нафіга ставити і підставлятися ?

Залишити коментар

Рейтинг букмекерів

Прогнози

Всі прогнози

Рейтинг казино

Спецпроекти

Як почати робити ставки?

1
Вибрати букмекерську контору
2
Отримати бонус
3
Вибрати події для ставки
дізнатися більше

Стрічка новин

30 травня
21:36
Marca: "Барселона" не може заявити Фліка та його тренерський штаб
21:12
Ілля Забарний: "Для Англії Довбик підійде"
20:50
Віталій Миколенко тренується в збірній за індивідуальною програмою (Відео)
20:34
Мудрик, Забарний та Циганков прибули на тренування збірної України (Відео)
20:27
"Буковина" підписала двох гравців "Кременя"
20:13
Форвард "Реала" може перейти до "Манчестер Сіті"
20:02
Генштаб ЗСУ: Оперативна інформація станом на 19.00 30.05.2024
19:52
"Іпсвіч" подовжив контракт із Кіраном Маккенною
19:49
Тимур Кораблін: "Від другого кола в "Минаї" відверто кайфував"
19:40
Серхі Роберто влітку може залишити "Барселону"
19:18
Бражко розповів про ставлення до алкоголю та їжи з Макдональдса
19:10
Ілля Забарний: "В Англії нам після кожного тренування мішають протеїн з молоком"
18:50
Лунін - у списку гравців "Реала" на фінал Ліги чемпіонів
18:30
Даніель Карвахаль: "Коли звучить гімн Ліги чемпіонів, ми вселяємо суперникам жах"
18:17
Алан Ширер: "Хоселу не є гравцем топ-рівня"
17:59
Збірна Данії оголосила склад команди на Євро-2024
17:46
Олександр Шовковський взяв участь у почесній вечері в посольстві Німеччини
17:43
Фабріціо Романо: Тухель хоче повернутися в АПЛ
17:35
П'єр-Емерік Обамеянг: "Я почав багато пити - це був важкий період"
17:16
Сергій Долганський очолюватиме "Ворсклу" і в сезоні 2024-2025 - джерело
Більше новин
30 травня
21:12
Ілля Забарний: "Для Англії Довбик підійде"
20:50
Віталій Миколенко тренується в збірній за індивідуальною програмою (Відео)
20:34
Мудрик, Забарний та Циганков прибули на тренування збірної України (Відео)
20:27
"Буковина" підписала двох гравців "Кременя"
20:02
Генштаб ЗСУ: Оперативна інформація станом на 19.00 30.05.2024
19:49
Тимур Кораблін: "Від другого кола в "Минаї" відверто кайфував"
19:18
Бражко розповів про ставлення до алкоголю та їжи з Макдональдса
19:10
Ілля Забарний: "В Англії нам після кожного тренування мішають протеїн з молоком"
17:46
Олександр Шовковський взяв участь у почесній вечері в посольстві Німеччини
17:16
Сергій Долганський очолюватиме "Ворсклу" і в сезоні 2024-2025 - джерело
17:12
"Олександрія" готова продовжити контракт з Калитвинцевим за умови зменшення зарплати
16:47
Сергій Стень: "Ми не витримали інтенсивності "Вереса"
16:46
Ілля Забарний: "В АПЛ у мене цікавилися Шапаренком і Бражком"
15:59
Збірна України прибула до свого першого підготовчого табору перед Євро-2024
15:45
Ігор Мединський: "Знаємо давно - будь-яка поразка може коштувати "Оболоні" місця в УПЛ"
15:31
"Колос" в літнє міжсезоння можуть залишити 10 футболістів
14:44
Визначено дату початку нового сезону футзальної Екстра-ліги 2024-2025
13:59
"Наполі" готовий заплатити за трансфер Артема Довбика до 50 млн євро
13:30
Найкращий бомбардир Екстракляси Ерік Еспосіто може перейти в один із клубів УПЛ
13:20
Максим Хлань: "Є усна домовленість з керівництвом "Лехії" – на Олімпіаду мене відпустять"
Більше новин
30 травня
21:36
Marca: "Барселона" не може заявити Фліка та його тренерський штаб
21:12
Ілля Забарний: "Для Англії Довбик підійде"
20:50
Віталій Миколенко тренується в збірній за індивідуальною програмою (Відео)
20:34
Мудрик, Забарний та Циганков прибули на тренування збірної України (Відео)
20:13
Форвард "Реала" може перейти до "Манчестер Сіті"
19:52
"Іпсвіч" подовжив контракт із Кіраном Маккенною
19:40
Серхі Роберто влітку може залишити "Барселону"
19:10
Ілля Забарний: "В Англії нам після кожного тренування мішають протеїн з молоком"
18:50
Лунін - у списку гравців "Реала" на фінал Ліги чемпіонів
18:30
Даніель Карвахаль: "Коли звучить гімн Ліги чемпіонів, ми вселяємо суперникам жах"
18:17
Алан Ширер: "Хоселу не є гравцем топ-рівня"
17:59
Збірна Данії оголосила склад команди на Євро-2024
17:43
Фабріціо Романо: Тухель хоче повернутися в АПЛ
17:35
П'єр-Емерік Обамеянг: "Я почав багато пити - це був важкий період"
16:59
Вейн Руні: "Зараз у суперників збірної Англії панує справжній страх!"
16:46
Ілля Забарний: "В АПЛ у мене цікавилися Шапаренком і Бражком"
16:31
Венсан Компані: "Я подивлюся, хто з гравців досить голодний, щоб грати за "Баварію"
16:23
"Манчестер Сіті" хоче отримати остаточне рішення Гвардіоли до Різдва
16:16
Ганс-Йоахім Ватцке: "103 млн євро за Беллінгема? Ми отримали набагато більше!"
15:59
Збірна України прибула до свого першого підготовчого табору перед Євро-2024
Більше новин
30 травня
02:30
Філадельфія Юніон - Торонто: пряма трансляція матчу
02:30
Нью-Йорк Ред Буллз - Шарлот: пряма трансляція матчу
02:30
Монреаль Імпакт - Ді Сі Юнайтед: пряма трансляція матчу
02:30
Інтер Майамі - Атланта Юнайтед: пряма трансляція матчу
02:30
Цінціннаті - Нешвілл: пряма трансляція матчу
03:30
Спортінг Канзас-Сіті - Ванкувер Уайткепс: пряма трансляція матчу
03:30
Х'юстон Динамо - Колорадо Репідз: пряма трансляція матчу
03:30
Чікаго Файр - Орландо Сіті: пряма трансляція матчу
03:30
Остін - Портленд Тімберс: пряма трансляція матчу
03:30
Сан-Жозе - Волта-Редонда: пряма трансляція матчу
05:30
Сіетл Саундерс - Реал Солт-Лейк: пряма трансляція матчу
05:30
Лос-Анджелес Гелаксі - Даллас: пряма трансляція матчу
05:45
Лос-Анджелес - Міннесота Юнайтед: пряма трансляція матчу
21:30
Сент-Етьєн - Метц: пряма трансляція матчу
21:30
Кремонезе - Венеція: пряма трансляція матчу
22:00
Іпіранга - Фігейренсе: пряма трансляція матчу
29 травня
01:00
Амазонас - Мірасол: пряма трансляція матчу
01:30
Демократа - Реал Нороесте: пряма трансляція матчу
02:00
Флореста - Ферровіаріо: пряма трансляція матчу
15:30
Епіцентр - Верес: пряма трансляція матчу
Більше новин
29 травня
12:00
"Олімпіакос" - "Фіорентина". Анонс та прогноз матчу
10:31
"Олімпіакос" - "Фіорентина": ставка на обмін м'ячами
10:00
Євген Волинець перейде у "Полісся"
08:00
"Актобе" – "Єлімай". Анонс та прогноз матчу
06:00
"Тобол" – "Атирау". Анонс та прогноз матчу
19:45
Лос-Анджелес - Міннесота Юнайтед: прогноз на матч
19:30
Сіетл Саундерс - Реал Солт-Лейк: прогноз на матч
19:30
Лос-Анджелес Гелаксі - Даллас: прогноз на матч
17:30
Спортінг Канзас-Сіті - Ванкувер Уайткепс: прогноз на матч
17:30
Х'юстон Динамо - Колорадо Репідз: прогноз на матч
17:30
Чікаго Файр - Орландо Сіті: прогноз на матч
17:30
Остін - Портленд Тімберс: прогноз на матч
16:30
Філадельфія Юніон - Торонто: прогноз на матч
27 травня
11:30
"Фортуна" - "Бохум". Анонс та прогноз матчу
26 травня
12:00
"Севілья" – "Барселона". Анонс та прогноз матчу
11:45
"Верона" - "Інтер". Анонс і прогноз матчу
11:45
"Фрозіноне" - "Удінезе". Анонс і прогноз матчу
11:45
"Емполі" - "Рома". Анонс і прогноз матчу
30 травня
11:30
Сент-Етьєн - Метц: прогноз на матч
11:30
Кремонезе - Венеція: прогноз на матч
Більше новин
200 000 грн + 500 FS
Забрати подарунок →